Зміст проекту

Логоритміка

Корекційна методика навчання і виховання дітей засобами руху, музики й мови. До виховних завдань належить виховання і розвиток почуття ритму, виховання здатності ритмічно рухатися під музику і критично оцінювати власні рухи та мовлення.

Музика

Заняття спрямовані на виховання творчої, гармонійної, обізнананої у музичній сфері особистості шляхом: розвитку навичок співу, музичних здібностей (пам'яті, слуху почуття ритму); ознайомлення та гри на дитячих музичних інструментах; ознайомлення з музичними творами; розвитку музично-слухового сприймання під час ритмізації рухів.

Хореографія

Естетичне виховання дітей, фізичний та творчий розвиток шляхом засвоєння танцювальних елементів і танців, участі в імпровізації; виявлення та розвиваток танцювальних нахилів дітей та задоволення потреб вихованців у руховій активності; розвиток почуття ритму, координації рухів; виховування художніх смаків, розширення мистецького світогляду.

Образотворче мистецтво

Заняття передбачають можливість вираження власних переживань, почуттів, вражень за допомогою засобів мистецтва та з використанням різноманітних технік та засобів ліплення і малювання.


Конструювання

Заняття спрямовані на ознайомлення з різними техніками художнього конструювання: орігамі, квілінг, виготовлення іграшкових меблів з паперу та дерева, виготовлення елементів інтер'єру, виготовлення видів транспорту у масштабі з паперу, картону, викидних матеріалів.

Іграшкарство

Мета занять полягає у виготовленні різного виду іграшок дітьми власноруч, розвиватку пізнавальної активністі, комунікативних навичок та самостійності шляхом інтеграції видів мистецтв під час створення народних іграшок, дитячих музичних інструментів, лялькового театру та інших видів іграшок.

© 2018 Центр розвитку дитини
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати